Czyścimy magazyn! 📣 -15% z kodem "wiosna15" 📣 na obuwie z kategorii Buty na wiosnę. Promocja trwa do końca czerwca! 

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ustawy z dnia 30 maja 2014  w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Wystarczy, że odeślesz zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z PARAGONEM i całą jego zawartością na adres: BUBUTIK ul. Jedności 16 lok.4 , 65-018 Zielona Góra. Przesyłka zwrotna jest realizowana na Twój koszt.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz:   imię i nazwisko,    nazwę zwracanego produktu,     numer zamówienia a także numer konta,   na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy (numer konta potrzebujemy w przypadku wybrania formy zapłaty: Przelewy24 lub Pobranie). Podpisz oświadczenie. Moźesz skorzystać z Formularza Zwrotu, który jest dołączony do zamówienia, jednak nie jest to konieczne.
  3.  Możesz skorzystać z wygodnezwroty.pl/bubutik , w tym przypadku nie ma konieczności ręcznego wypisania formularza.
  4. Jeżeli odnotujemy  przeciwwskazania dotyczące zwrotu, na Twój adres email prześlemy informację . Jeśli zwrot został zaakceptowany, na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy, a zamówienie zmieni status na "zwrócone".

 UWAGA!!! Prosimy nie oklejać kartonów od butów taśmą, powoduje to zniszczenie opakowania, które jest częścią zakupu- oklejonych kartonów nie będziemy otwierać- będą zwracane do kupującego.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. Na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Reklamacje

Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.

W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: sklep@bubutik.pl lub drogą pocztową na adres ul. Jedności 16, 65-018 Zielona Góra.

Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

a) wymiany towaru

lub

b) naprawy towaru.

W niektórych przypadkach możesz też:

a) odstąpić od umowy

lub

b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl